کاشت مو طبیعی اصفهان

همه ریزش ها ارثی نیست ،بیماری های دیگر را نیز مدنظر قرار دهید

بیماری های خود ایمنی یکی از علل ریزش مو

بیماری های خود ایمنی وقتی ایجاد می شود که سیستم ایمنی بدن به اشتباه علیه خود بدن به فعالیت می پردازد.یکی از فرم های شایع این بیماری آلوپسی منطقه ای می باشد که در این بیماری گلبول های سفید خون به عمقی ترین قسمت فولیکول مو به نام بالب مو حمله می کند و باعث ریزش موقتی مو ها می گردد.آلوپسی منطقه ای شاید دومین علت ریزش مو بعد از ریزش موی ارثی باشد.بیشتر افرادی که دچار این بیماری می شوند ابتدا یک یا دو ناحیه ی بی مو را روی سر می بینند که چند ماه به همین حالت باقی می ماند و پس از آن مو ها رشد مجدد می یابند.گاهی این بیماری تمام سر را دربرمی گیرد که به نام آلوپسی توتالیس نامیده می شود و گاه تمام موهای بدن را دربر می گیرد که به نام آلوپسی یوینور سالیس نامیده می شود.

بیماری خود ایمنی دیگر بیماری لوپوس است که به جای درگیری ناحیه بالب ناحیه بالج را درگیر می سازد و باید مورد درمان قرار گیرد.بیماری های دیگری که می تواند باعث ریزش مو گردد شامل عفونت های قارچی،عفونت های باکتریایی،بدخیمی های پوست و در موارد نادراگزمای پوست، لیکن پلان و پسوریازیس است.تیروئید و بیماری های غدد درون ریز نیز می تواند از عوامل ریزش مو باشند.جزام،عفونت هرپس و مراحل انتهایی سیفلیس نیز جزو عوامل ریزش مو می تواند محسوب شود.

کلینیک آفتاب با مدیریت دکتر رجالی ارائه کننده خدمات کاشت موی طبیعی و پیوند موی طبیعی در ایران

کاشت مو طبیعی اصفهان
اینستاگرام دکتر رجالی تلگرام دکتر رجالی تماس با دکتر رجالی کلینیک دکتر رجالی فیس بوک دکتر رجالی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک آفتاب می باشد.
Web Analytics